niedziela, 13 stycznia 2008

przystanek Nagatacho

Dedykowany Zuzi J. z PrimeT...- dzieki kolezanko - Ty wiesz za co dobrze...
Nie udalo mi sie uzyc reguly wzajemnosci ( RECIPROCALITY) i zaprosic Cie na kawe

( na rogu Ogrodow Rajskich)...moze sie kiedys uda ponownie ( mam nadzieje)

uzasadnienie wyboru:
Z. uwielbia to miasto gdzie Kasia K.
zatrzymala sie na przystanku NAGATACHO...

STARTER DO PIOSENKI jako moj musicworm dzisiejszy to:
CZUJE W SOBIE GNIEW, W KONCU PRZYSZEDL....

( na szczescie juz mi przeszlo....)

Piosenka ( wlasciwy musicworm ) nosi tytul by Kasia Kowalska:

" Ciesz sie tym dniem"
gdy ktos czuje sie samotny w wielkim miescie.

"NIE MUSISZ KOCHAC MNIE
JESTES WOLNY
OD KIEDY ZNAM ODPOWIEDZ
CIESZE SIE
JEST MI TROCHE LZEJ
TROCHE LEPIEJ SPIE JUZ SAMOTNIE
OD TERAZ MAM PRZYNAJMNIEJ JEDEN CEL
ZAPOMNIEC CIE
I PRZEPEDZAM CZARNE MYSLI Z MEGO NIEBA
SWE ANIOLY BUDZE SPIACE SLODKO GDZIES WE MGLE....
CUDOW W NASZYM ZYCIU NIE MA
TO CO PIEKNE-ZLUDNE JEST
CHOCIAZ PELNO W NAS ZWATPIENIA
JAK JA -CIESZ SIE TYM DNIEM.....".

=--- do autorki slow powyzszej piosenki - Kasi Kowalskiej:
Dziekuje Ci za wspanialy koncert w Zaczku pare lat temu oraz za udzielenie mi wywiadu,
ktory nie ukazal sie niestety tym razem w gazetkach studenckich ale potraktowalam go bardzo osobiscie bo Ty tez jestes Koziorozcem!
- a tak poza tym to JA SLUCHALAM TWOJEJ MUZYKI, zaczynajac od GEMINI jak mialam swoje dni, dni przemyslen i zadumy i chcialam byc z pania Barbara w N.Y.

( pozdrawiam M.D.O.J. w N.Y. w tym momencie, ktorzy juz na blogu i oczywiscie pozdrawiam pania L.W. ktora sobie zawsze SWIETNIE daje tam rade :-)
---GEMINI mam jeszcze na kasecie magnetofonowej gdzies schowana w domowych pieleszach....

Brak komentarzy: